no-img
جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود - جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود
دی ۱۷, ۱۳۹۹

اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود


ایسنا/البرز مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: با برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر گام‌های ابتدایی برای خروج پایان نامه‌ها از قفسه کتابخانه‌ها و ورود آنها به بطن جامعه فراهم شده است.

ابوالحسن قاسم پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز با هدف زمینه‌سازی برای ارتباط دانشگاه و پروژه‌های دانشجویی و استفاده از نخبگان جوان در جهت توسعه تولید، صادرات و ایجاد بازارهای جدید برگزار شده است.

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، در مجموع ۱۰۲ پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی توضیح داد: تمامی پایان نامه‌های دانشجویی ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، مشکل یا مساله‌ای را در خارج از فضای دانشگاه و محل پژوهش حل کرده و صرفا به فضای آکادمیک محدود نشده اند.

این مسئول اضافه کرد: از مجموع پایان نامه‌های دریافتی، در هر گروه پنج گانه علوم انسانی، فنی، مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی یک نفر به عنوان نفر برگزیده دوره ارشد و یک نفر هم به عنوان برگزیده دوره دکتری انتخاب شده است.

قاسم پور ادامه داد: برای هر یک از برگزیدگان مقطع دکتری چهارمیلیون تومان و برای دانشجویان ارشد هم مبلغ سه میلیون تومان به عنوان پاداش درنظر گرفته شده است.

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: اختتامیه این جشنواره روز شنبه (۲۰ دی ماه) از ساعت  صبح ۹:۳۰ تا ۱۲ ظهر در اتاق بازرگانی البرز برگزار می‌شود.

قاسمپور تأکید کرد: این مراسم برای شرکت کنندگان سایر استان‌ها به صورت آنلاین تحت پوشش قرار می‌گیرد و مابقی شرکت کنندگان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه با بیان اینکه شعار این جشنواره این است که طراحی رساله و پایان نامه‌های دانشجویی باید با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه صورت بگیرد، گفت: خوشبختانه مقدمات نهادینه شدن این عبارت در جامعه دانشگاهی فراهم شده است.

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی البرز اضافه کرد: با کارفرما شدن رساله‌های دانشجویی به سمت پیوند هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه پیش می رویم.

وی افزود: امید است با گسترش دامنه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این جشنواره، دستاوردهای این رویداد در سال‌های بعدی ملموس تر شود.

وی توضیح داد: تمامی پایان نامه های پذیرفته شده در این جشنواره ضمن اینکه کاربردی هستند، کارفرمایی در خارج از دانشگاه دارند و به نوعی مورد حمایت مالی و … قرار گرفته اند.

قاسمپور گفت: با برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر گام‌های ابتدایی برای خروج پایان نامه‌ها از قفسه کتابخانه‌ها و ورود آنها به بطن جامعه فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا



موضوعات :
اخبار

درباره نویسنده

admin 177 نوشته در جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی توسط واحد فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان البرز . ©