no-img
جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

اولویت های پژوهشی بانک سینا - جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

اولویت های پژوهشی بانک سینا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۸

اولویت های پژوهشی بانک سینا


اولویت های پژوهشی بانک سینا

فراخوان همکاری با پایان نامه های دانشجویی در بانک سینا

بانک سینا از تمامی دانشجویان که در حال تدوین پایان نامه دانشگاهی خود با موضوع بانکی و یا اولویت تحقیقاتی و پژوهشی بانک سینا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان می‌توانند پروپوزال های خود را به همراه فرم شماره (1) به آدرس تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از میرعماد، پلاک 187 کدپستی (1587998411) بانک سینا، مدیریت پژوهش، نوآوری و توسعه محصول ارسال نمایند.

اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی

  • بانکداری الکترونیک
  • ارائه راهکارهای خلاقانه جهت بکارگیری شبکه های اجتماعی در ارائه محصولات جدید سودآور در زمینه بانکداری الکترونیک
  • بکارگیری شبکه های اجتماعی برای سودآوری سرویس های بانکی
  • ارائه راهکارهای خلاقانه جهت ایده های نو در زمینه بانکداری الکترونیکی
  • بررسی تاثیر توسعه بانکداری نوین و الکترونیکی بر درآمدهای کارمزدی بانک
  • بخش بندی گروه های مشتریان استفاده کننده از کانال های بانکداری الکترونیک و طراحی برنامه های بازاریابی ویژه آنها
  • ارائه مدل های کاربردی و قابل اجرا و راهکارهای مطلوب در احراز هویت بیومتریک در صنعت بانکداری الکترونیک
  • شناسایی، بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان استفاده کننده از سرویس¬های بانکداری الکترونیک در سال¬های آتی و شناسایی خدمات قابل ارائه برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک
  • I.p.v و اولویت¬های آن در زیرساخت و نرم افزارهای بانکی
  • بررسی ابعاد و استقرار رایانش ابری در سیستم بانکی با توجه به چالش های قانون گذاری
  • سپرده و تسهیلات
  • بررسی راهکارهای نوین و موثر وصول مطالبات و تجربه های موفق دنیا
  • بررسی شیوه های جذب منابع ارزان قیمت و شناسایی بازارهای هدف
  • شناسایی فرصت های پیشرو بانک در استفاده از ابزارهای تامین مالی جدید اسلامی
  • بررسی و شناسایی تهدیدات برون سازمانی موثر بر افزایش مطالبات غیر جاری
  • بررسی روش های افزایش انگیزه بدهکاران برای بازپرداخت بدهی
  • بررسی تأثیر پرداخت تسهیلات مجدد به بدهکاران در بخش های مختلف اقتصادی و تأثیر آن بر میزان وصول مطالبات
  • • آسیب شناسی عامل و عوامل ایجاد مطالبات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول بانک¬های ایران و راهکارهای پیشگیری
  • مالی
  • بررسی وضعیت منابع درآمدی بانکها و تغییر در پرتفوی درآمدی بانک
  • بررسی مدل های نوین ارزیابی عملکرد شرکت ها از بعد حسابرسی وکنترل های دقیق مالی
  • بررسی الگوهای پیش بینی رفتارهای مالی آتی مشتریان
  • استراتژی تنوع درآمدها و تاثیرات آن بر بازدهی بانک
  • شناسایی ظرفیت های درآمدزایی و مدیریت هزینه ها
  • بررسی روش های کارایی هزینه یابی به عنوان یکی از مبانی قیمت گذاری خدمات بانک
  • بازاریابی
  • تاثیر تبلیغات صورت گرفته بر روی محصولات مانند (دستگاه های خودپرداز سالنی در متروها و سایر مکانها و…) و تاثیر آن بر روی افزایش تراکنش های شتابی
  • بررسی عوامل موثر بر بانک پذیری کودکان و نوجوانان و ارائه راهکارهای قابل اجرا
  • شناخت عادات رسانه ای گروه های مختلف مشتریان بانک سینا با هدف تدوین استراتژی های رسانه ای (منطقه ای)
  • شناسایی و تعریف بازارهای کسب و کار موجود برای حفظ و جذب مشتریان جدید

 

  • سایر
  • شناخت شکاف کیفیت خدمات بین بانک های خارجی و داخلی و بانک سینا
  • بررسی الگوهای توسعه بانکداری اختصاصی  در دنیا
  • بررسی الگوی توسعه بانکداری شرکتی در دنیا
  • بررسی و مقایسه تطبیقی استراتژیک بانک های ایرانی
  • بررسی الگوهای پیش بینی شده در دنیا برای بانکداری در 20 سال آینده
  • ارزیابی و قیمت گذاری محصولات بانک
  • بررسی ظرفیت های افزایش درآمدهای کارمزدی بانک
  • ارائه الگویی برای تعیین چرخه عمر محصولات بانکی
  • تجزیه و تحلیل انواع ریسک¬های مترتب به فعالیت بانکداری
  • بررسی و تجزیه و تحلیل روش های غیر رسمی تامین مالی گروه های اجتماعی و راهکارهای ورود به سیستم بانکی
  • بررسی روش‌های ایجاد انگیزه و پویایی کارکنان به منظور جلب همراهی آنان با سیاست‌های بانک
  • تجزیه و تحلیل ارزش بلند مدت مشتری (CLV) به منظور بخش¬بندی و مدیریت سودآوری مشتریان
  • خوشه بندی اعتباری مشتریان برای ارائه تسهیلات متناسب
  • بررسی چالش¬های مدیریت هزینه در بانک
  • شناسایی روش های کاهش ریسک مالی در بانک
  • ارائه الگویی جهت همکاری بانک ها و سایر سازمان های تامین مالی
  • مقایسه روش¬های مختلف تبلیغات در جذب مشتریان
  • بهره برداری مؤثر از پایگاه اطلاعات بانک به عنوان منابع ارزشمند اطلاعات و دانش مورد نیاز جهت تصمیم گیری¬های سازمان با استفاده از متدولوژی¬های داده کاوی
  • استفاده از مدل¬های داده کاوی در راستای حل مسائل موجود در صنعت بانکداری بواسطه یافتن الگوها، روابط علی و معلولی و روابط حاکم در قیمت های بازار و اطلاعات کسب و کار و مشتریان


درباره نویسنده

admin 177 نوشته در جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی توسط واحد فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان البرز . ©