no-img
جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

تخلفات پژوهشی به مقررات انتظامی استادان افزوده شد - جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

تخلفات پژوهشی به مقررات انتظامی استادان افزوده شد
مرداد ۵, ۱۳۹۸

تخلفات پژوهشی به مقررات انتظامی استادان افزوده شد


هران – ایرنا – مسئول هماهنگ کننده هیأت های انتظامی اعضای هیأت علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: تخلفات پژوهشی در ساختار جدید قانون و مقررات انتظامی اعضای هیأت‌علمی افزوده شد.

به گزارش روز شنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست هماهنگی بازنگری و تدوین لایحه اصلاح قانون انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها با حضور جمعی از حقوقدانان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی نماینده وزیر علوم و مسئول هماهنگی هیأت‌ها رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و هماهنگ‌کننده هیأت‌های انتظامی اعضای هیات علمی، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی در راستای بازنگری و تدوین لایحه اصلاح قانون انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها عنوان کرد.

وی اظهارداشت: وجود ساختار جدید «هیأت‌عالی نظارت انتظامی» از مهم‌ترین مواد اضافه‌شده در بازنگری این قانون است.

هماهنگ‌کننده هیأت‌های انتظامی اعضای هیات علمی در وزارت علوم درباره راهکار دفتر هماهنگی هیأت‌ها برای بازنگری «قانون و مقررات انتظامی» گفت: در ابتدا با صدور بخشنامه‌ای از تمامی هیأت‌های انتظامی دانشگاه‌ها تقاضا شد که با بررسی قانون مقررات انتظامی اعضای هیأت‌علمی ایرادات و ابهامات خود نسبت به این قانون را مکتوب کنند و در اختیار این دفتر قرار دهند که پس از دریافت نظرات هیأت‌ها، همه آن‌ها جمع‌بندی و نکات کلیدی آن استخراج شد.
ابراهیمی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در بازنگری این قانون افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم از نظرات قضات دیوان عدالت اداری، دبیرخانه هیأت‌عالی نظارت و جمعی از حقوقدانان صاحب‌نظر در زمینهٔ بازنگری قانون و مقررات انتظامی استفاده شود که با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در چندین جلسه، تمامی مواد «قانون و مقررات انتظامی» مورد بررسی قرار گیرد.

منبع :  ایرنا



موضوعات :
اخبار

درباره نویسنده

admin 177 نوشته در جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی توسط واحد فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان البرز . ©