no-img
جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

حمایت‌های مالی مضاعف برای پایان‌نامه‌هایی با موضوع معضلات موجود/ راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی - جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر

جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

حمایت‌های مالی مضاعف برای پایان‌نامه‌هایی با موضوع معضلات موجود/ راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی
مرداد ۸, ۱۳۹۸

حمایت‌های مالی مضاعف برای پایان‌نامه‌هایی با موضوع معضلات موجود/ راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام خبر داد

حمایت‌های مالی مضاعف برای پایان‌نامه‌هایی با موضوع معضلات موجود/ راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، زیست فناوری، نوآوری

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: اگر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، موضوع پایان نامه خود را به حل مشکلات و معضلات مطرح کشور و استان ایلام اختصاص دهند، کمک مالی بیشتری دریافت خواهند کرد .

به گزارش ایسنا، دکتر حسین مهدی‌زاده در تشریح خدمات مالی این معاونت به دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری، اظهار کرد: نظر به وجود مشکلات مالی که در جامعه وجود دارد و برای تسهیل در کار دانشجویان، تعرفه‌های آزمایشگاه مرکزی به روال سال‌های قبل ثابت می‌ماند و افزون بر آن تا مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای دانشجویان کارشناسی ارشد و مبلغ یک میلیون تومان برای دانشجویان دکتری می‌توان به صورت رایگان از امکانات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه استفاده کرد.

وی گفت: دانشجویان کارشناسی‌ارشد معادل ۵۰۰ هزار تومان و دانشجویان دکتری معادل یک میلیون تومان می‌توانند در زمینه خرید مواد شیمیایی و شیشه آلات آزمایشگاهی درخواست کتبی کنند که این درخواست‌ها از طرف معاونت پژوهش و فناوری برای این دانشجویان خریداری می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در مورد کمک مالی به چاپ مقالات مستخرج از پایان‌نامه‌های دانشجویی، گفت: اگر مقاله‌ای که از پایان نامه استخراج شده در مجلات معتبر به چاپ برسد، متناسب با کیفیت مقاله و بر اساس بخش نامه صادره تا مبلغ یک میلیون تومان به دانشجوی مورد نظر کمک مالی پرداخت می‌شود.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام تصریح کرد: اگر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، موضوع پایان نامه خود را به حل مشکلات و معضلات مطرح کشور و استان ایلام اختصاص دهند، بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان اضافه بر هزینه‌های دیگر به آنان کمک مالی پرداخت می‌شود.

مهدی‌زاده در زمینه پرداخت کمک هزینه به پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی پیش آمده و تورمی که وجود دارد، اهتمام ما بر این است که هزینه پرداختی را افزایش دهیم و همچنین برای سهولت در پرداخت‌ها دیگر نیاز به ارائه فاکتور نخواهد بود و بر اساس صورت جلسه‌ای که تنظیم خواهد شد، این کمک مالی پرداخت می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود، راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی را یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه ایلام در سال جاری عنوان کرد و خواستار اهتمام اعضای هیأت علمی برای تیم ‎ سازی و ارائه طرح‌های کاربردی برای حل مشکلات و معضلات استان ایلام و کشور در قالب این هسته‌ها شد.

مهدی زاده ضمن تأکید بر لزوم شاگرد پروری توسط اساتید در این حوزه کاری، گفت: یکی از اصول حاکم بر راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی، موضوع تیم ‎سازی است و با توجه به حضور دانشجویان نخبه دوره‌های تحصیلات تکمیلی و بخصوص دانشجویان مقطع دکتری، اساتید می‌توانند این دانشجویان را در این هسته‌ها دعوت به کار کنند تا ضمن کسب تجربه عملی لازم بتوانند از امتیازات مالی این هسته‌ها هم برخوردار شوند.

منبع : ایسنا



موضوعات :
اخبار

درباره نویسنده

admin 177 نوشته در جشنواره ملی طرحها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور امیرکبیر دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی توسط واحد فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان البرز . ©